Różowa kartka

Cześć!
Moja dzisiejsza kartka powstała w ramach inspiracji dla Wild Orchid Crafts. W tym miesiącu pokazujemy prace z użyciem kwiatków wykonanych z foamiranu. Kwiatki na mojej kartce to takie same, jak pokazywałam w zeszłym tygodniu - wykonałam je z kremowej pianki i zabarwiłam tuszami pigmentowymi Latarni Morskiej. Wykorzystałam różowe papiery z kolekcji Magic Dreams, a kropki w tle wykonałam przy pomocy pasty strukturalnej oraz maski.

Hello everybody!
I have a very pink card today to share with you. I decorated it with handmade foam flowers. These are the same flowers, I showed you last week - I made them using ivory foam and inked them with pigment inks. I added also some cherry blossoms and hip rosebuds to the bouquet. I hope, you'll like my card.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :**
Miłego dnia!

Thank you very much for stopping by.
Have a great Wednesday!


Klaudia

W pracy wykorzystałam:



SUPPLIES from WOC:
IVORY FLOWER MAKING FOAM (Model: MKX-719)
MIXED GREEN TONE CHERRY BLOSSOMS (Model: MKX-044)
IVORY HIP ROSEBUDS (Model: GST-063)

Komentarze

  1. Przepiękna!!!!!! Śliczne kwiatuszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I always love seeing your beautiful projects! This card is so beautiful too!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Piękne papierki, piękna dodatki i piękna cała kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super w tych różowościach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Piekne te róże.Kwiaty też podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalne te kwiatki, super kartka... I te mięsiste kolory... super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu boska, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna jest i bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolorki u Ciebie zawsze takie jak z obrazka malowne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz