Minialbum komunijny

Witajcie :)
Dziś pokażę minilabum - prezent z okazji przyjęcia I Komunii św. Bazę albumu zrobiłam własnoręcznie i okleiłam papierami w niezapominajki z Lemoncraft.
Okładkę ozdobiłam białymi i turkusowymi kwiatkami z Wild Orchid Crafts oraz papierową hostią, którą nakleiłam na tekturkową ramkę. Album jest zawiązywany na wstążkę.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :*
Pięknego dnia!
Klaudia
SUPPLIES from WOC:
MIXED BLUE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS (Model: MKX-132)
MIXED EARTH TONE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS (Model: MKX-267)
WHITE MULBERRY PAPER SWEETHEART BLOSSOM FLOWERS (Model: MKX-336)
WHITE HIP ROSEBUDS (Model: GST-020)
WHITE BEAD BERRY SPRAY CLUSTERS (Model: GST-155)
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 25mm/1" (Model: MKX-249)

W pracy wykorzystałam:


Komentarze

Prześlij komentarz