Kartki z kwiatami jabłoni

Witam Was serdecznie :)
Niedawno zaprezentowałam Wam kurs na stemplowane kwiatki jabłoni. Dziś chciałabym pokazać, w jaki sposób wykonane wówczas kwiatki wykorzystałam. Zrobiłam dwie kartki. Tło ozdobiłam wzorkami z pasty strukturalnej nałożonej przy pomocy masek Agaterii. Kompozycje z kwiatów jabłoni uzupełniłam o gotowe kwiaty wiśni i listki z WOC.






Z niecierpliwością czekam na Wasze pomysły z wykorzystaniem tych kwiatków. Wszystkie prace, w których wykorzystujecie produkty Agaterii możenie zgłaszać na grupę "Tworzymy z Agaterią" na FB, skąd co miesiąc wyłaniamy naszego dana miesiąca :)

Miłego weekendu

Klaudia

W pracy wykorzystałam:



Komentarze

  1. Karteczki są cudowne! Te kwiatuszki są przepiękne, ale przede wszystkim ułożyłaś z nich wspaniałe kompozycje. Niezmiennie podziwiam i zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. While your floral display is quite pretty, it's your backgrounds I'm admiring today. Can't choose a favorite...both are just beautiful! Well done!

    OdpowiedzUsuń
  3. These cards are so very pretty, Klaudia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous...love the flowers and the colorcombination.
    Xx Ellen

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, szczególnie podoba mi się użycie Agateriowych masek na tło, choć mnie to kusiłoby, żeby te jabłonkowe kwiatuchy trochę powarstwować i zrobić przestrzennie. Ciekawa jestem, jakby się prezentowały, ale, ale ostatnio też postanowiłam trochę wyłamać się z konwencji i spróbować stworzyć coś z kwiatuszkami na płasko, a nawet zupełnie bez kwiatów i przekonałam się na własnej skórze, że tka też jest pięknie :) Pozdrawiam serdecznie i z wytęsknieniem czekam na kolejne cudowne prace - niekończące się źródło inspiracji!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz