Kartki z sercem

Moja natura zbieracza i ciułacza skutkuje co jakiś czas powstaniem kartki patchworkowej. Bo przecież szkoda wyrzucić skrawki (nawet te czterocentymetrowe), a szuflady swą pojemność mają ;)

Dlatego postanowiłam zużyć kilka ścinków pastelowych papierów z Rapakivi i w ten oto sposób powstała poniższa kartka.



Kartka jest moją dzisiejszą pracą inspiracyjną na blogu La-La Land Crafts.

Kwiaty wiśni wykonałam przy pomocy wykrojnika Cherry Blossom Flowers.

Wraz z drugą karteczką chcę Was zaprosić na majowe wyzwanie na blogu Rapakivi.
Należy wykonać pracę dla mamy, z napisem, wg palety kolorystycznej.


To wszystko na dzisiaj :) Miłego dnia!
Jak zwykle dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze :**

Komentarze

  1. Obie piękne ale druga...oooj moje ulubione kolorki. Cudowna!! Bardzo mi się podoba. A dopiero dzisiaj wspominałam o Tobie w moim ostatnim poście, a tu proszę:))nowe , piękne kartki w Twoim stylu.Mistrzostwo!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Красиво очень.Люблю Ваши работы!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle obie są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna patchworkowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te Twoje serduszka :) Cudne ażurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, pomysł na wykorzystanie resztek jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza kartka cudownie delikatna, z obłędnymi kwiatami a druga zachwyca nasyconymi barwami

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful cards! Especially love the first one! Lovely colours and those many flowers... Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko przerzucam z lubością wzrok z jednej na drugą!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te Twoje kwiatuszki, pierwsza kartka jest cudna, cudniejsza dla mnie od drugiej, bo druga tez jest cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie przepiękne, ale patchwork - obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Both are Beautiful!
    LOve your colours, designs and these pretty dies.
    Chrissyxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Very beautiful!! i love your creates

    greetings from germany, hippe

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje prace niezmiennie mnie urzekają ! Piękne i delikatne, i te serduszka...ach :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. O jakie śliczności, obie piękne i w cudnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż mam napisać? Jak zawsze mnie nie zaskakujesz, bo wiem że znów zobaczę piękną pracę ;)
    Dziś to samo, zaglądam i co widzę? śliczne karteczki, do zrobienia których niewątpliwie włożyłaś swoje serce. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja chyba muszę zacząć robić patchworkowe kartki, ponieważ moje szuflady już nie chcą się domykać od ścinków, tez nie potrafię ich wyrzucać ;) Twoje karteczki - obie - są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńka! Kilka razy już przymierzałam się do patchworkowej kartki, ale zawsze krzywo przykleję kwadraciki :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Невероятная красота! Люблю La-La Land !

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, a zwłaszcza przeszycia na pierwszej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje kartki to niedoścignione ideały. Nawet z resztek potrafisz stworzyć cuda.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mogę oderwać oczu...obie FENOMENALNE..

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie kartki są przepiękne! Mam takie samo zdanie na temat ścinków i szuflad jak Ty :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj KOCHANA..... za każdym razem wzdycham do tych Twoich kartek.. są mega piękne!!! A kwiatuszki.. miooodzio:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne obydwie- pierwsza zachwyca, mimo bogactwa dodatków, delikatnością, druga kompozycja i kolorystyką!!!! Super!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz