Jesień, zima, czyli dłuugi post

Witajcie :) Październik w dziale kartek na portalu Scrapujących Polek upływa pod hasłem Jesieni. Takie jesienne liściaste wyzwanie podyktowała nam Dorotka.

Oto moja praca.


Przy tworzeniu listków posiłkowałam się tym wspaniałym kursem Kittie.

Druga kartka już zimowa. Wszystko za sprawą pudru do embossingu, jaki zakupiłam i koniecznie chciałam sprawdzić, jak będzie wyglądał :)


Do eksperymentów wybrałam okrągłą ramkę z Wycinanki, która kojarzy mi się z wiankiem. Początkowo planowałam zrobić jakąś pastelową, mocno ukwieconą kartkę. Ale ramka po zembossowaniu skojarzyła mi się z zimowym zmrożonym wiankiem, więc zmieniłam koncepcję.

Puder, który przetestowałam, to Stampendous - shabby green embossing enemel.


Wycinankę z jednej strony na całej powierzchni pokryłam tuszem do embossingu kładąc ją na poduszce z tuszem i dociskając.


Posypałam pudrem do embossingu.


Nadmiar strzepałam i wsypałam z powrotem do pojemniczka.


Nagrzałam nagrzewnicą. Tak wygląda zembossowany wianek.


Wymyśliłam też nowy sposób robienia poinsecji :)
Wydaje mi się, że wyglądają bardziej naturalne, niż te, które robiłam rok temu.


I na zakończenie notesik z ptaszkiem na najnowsze Diabelskie Wyzwanie, które tym razem sponsoruje TricksArt.


Ptaszka namalowałam akwarelkami, następnie zeskanowałam i komputerowo dorzuciłam tło. Na notesiku umieściłam tekturki z Wycinanki.

Dziękuję za odwiedziny i wytrwałość :) Życzę miłego dnia :**

Komentarze

  1. Ptaszek jest wspanialy! :) poisencja wyglada bardzo ladnie :) same pieknosci ogladania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie jesienna karteczka - taką jesień lubię:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda fajna, a ten ptaszek na ostatniej ejst uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Прекрасни са!Поздравления:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale te kartki są cudne notesik zresztą też, ale najbardziej mi się podoba ta kartka jesienna, prześliczna! Ach mieć taka w swoim albumie... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace:) Kartka jesienne liście w cudownej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda z Twoich dzisiejszych prac jest przepiękna
    Jesienna karteczka to kwintesencja Złotej Polskiej Jesieni, ciepłej, malowanej różnokolorowymi lisimi, przetykana promykami słońca. Jest prześliczna.
    Zimowa ze skrzącym się wianuszkiem zachwycająca, a poinsecja cudowna.
    Notes z ptaszkiem jest niezwykle radosny. Sam ptaszek bardzo pomysłowo przez Ciebie wykonany. Mogę tylko pozazdrościć talentu plastycznego. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ptaszek fantastyczny, zimowa kartka genialna, a jesienna to prawdziwe cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza karteczka jest iście jesienna i bardzo mi się podoba. Fajowy kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko cudowne, ale notes mnie powalił na kolana, ślicznie namalowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. co jedna praca, to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kursik :) Dziękuję!
    Prace piękne, a najpiękniejszy ptaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mi ochów i achów brakuje kiedy tu zaglądam ;) Cudowności! A notes z ptaszkiem skradł moje serducho :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace! Wszystkie bez wyjątku zachwycają:) I pomysł z embossingiem super- dziękuję, Klaudia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ się napracowałaś!
    I to ptaszysko zupełnie mnie zadziwiło! Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku... ale piękności!!! ten notes jest po prostu niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie trzy prace mi się podobają ..ale ta z liściem chyba najbardziej:) śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś niesamowita wszystkie są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki, ale ptaszek skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. och...cudne dzieła...ale za notesik z ptaszkiem dałabym sie pokroić...ZJAWISKOWY:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wzdycham do Twoich dzieł :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny ptaszek! Śliczne karteczki i bardzo ciekawe kursy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz