Z lisem

Witajcie :) Na blogu Smile and Scrap ruszamy z nowym cyklem wyzwaniowym. Tym razem będzie on związany z naturą. Będziemy tworzyć kartki z różnymi motywami "z natury wziętymi" :) W pierwszej części należy wykonać kartkę, na której znajdzie się leśne zwierzę. Ja na swojej kartce umieściłam lisa. Lisek pochodzi stąd.


Po szczegóły i dawkę inspiracji zapraszam na bloga Smile and Scrap.




Czy Wam też tak trudno uwierzyć, że Święta tuż tuż? Ja jestem w proszku.

Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedziny i komentarze :**

Komentarze

  1. Piękna kartka ;))
    W proszku jesteś? Ja w głębokim lesie, jak co roku jeszcze tydzień by mi się przydał...

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, cudna kartka, zmrożona!
    A co do świąt nadciągających - szok, że to już za moment!!!!! Fakt! :) Ale choinkę wczoraj ubrałam :) Dom lekko obdekrowałam, porządek zrobiłam jako taki...tylko że jak rodzina wieczorem wróciła nic nie widać z moich działań poza choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te liski takie polarne a wrazenie takich ciepluchnych robia:) rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na kartki. Twoja jak zawsze zachwyca!
    Na marginesie dodam i może pocieszę, że także jestem w proszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuu ależ klimatyczna! Przepięknie zimowo! :D
    ps. ja też w proszku... a dodatkowo w tym tygodniu w pracy od 7 do 18...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ,Magiczna,Śnieżna! Biały lisek jest cudny. Piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, śnieżna karteczka. A Święta, no cóż ja dopiero porządki robię :) Nie mam pojęcia jak wyrobię się z całą resztą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomyslowy motyw! A i te delikatne galazki z listkami ciekawie dopelniły całości kompozycji. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niełatwy temat, podziwiam jak wspaniale z niego wybrnęłaś, kartka jest wspaniała i bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki z lisem bym nie zrobiła;) bo to wredne istoty;) Ale w Twojej on się wyjątkowo uroczy wydaje:)Kartka jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, nie wszystkie są wredne. A takie fenki pustynne na przykład, dają radę ;) A to jest lis arktyczny, na pewno jest mniej szujowaty :D

      Usuń
  11. ale czad!:) mega niespotykany motyw i piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladna, lisek wyglada jak prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dałaś czadu tą karteczką :) Śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz