Znowu świątecznie

Tym razem zapraszam do udziału w najnowszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie. Novinka przygotowała mapkę :) Ja sobie ją obróciłam o 90 stopni.



Ramka jest wyembossowana (grr, aż mnie boli jak to piszę, ale nie wiem, jak inaczej można) na gorąco brokatowym pudrem i się świeci :) Ale musicie mi uwierzyć na słowo, bo na dworze taka ciemnica, że niedasię zrobić zdjęcia dobrego.

O rany, jak mi się chce spaaaaaać! Zazdroszczę wszystkim, którzy mogą się położyć i przespać. I tak sobie zazdroszcząc wracam do dzieciaków.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :**

Komentarze

  1. JUst GORgeous!
    A FAbulous design..LOve it.
    Chrissyxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Yes, wonderful design, like Chrissy said!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. no, wkoncu moglas uzyc tuszow w swojej pracy :)) oj coś wisi w powietrzu bo ja też senna już drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta karteczka! ta choineczka i maleńkie "bombeczki"...Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest cudna :) a w Twoich szarpanych brzegach zakochana jestem po uszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z zachwytami wszystkich poprzedniczek, więc nie będę powtarzać ich słów. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!!!
    nie mogę wyjść z zachwytu, uwielbiam te Twoje falbankowe brzegi
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, postarzana... lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjawiskowa ;-) zresztą jak wszystko co spod Twoich łapek wychodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka, cudnie dobrałaś kolory i ozdoby. Jest taka ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna, delikatna i klimatyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna!!! zapraszam po wyróżnienie do mnie :) http://cardmakinghobby.blogspot.com/2012/11/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piekna choinka!!!! Jak ze starych obrazkow.

    OdpowiedzUsuń
  14. I gratuluje wyroznienia za ptasia budke :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie zachwycająca!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała karteczka pełna świątecznego ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  17. i nie moge od niej oderwać oczu, no nie mogę i niby choinka tylko, NIBY, a czar dookoła niej jakiś taki bije... No bije!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki, cudowne… tak mi się u Ciebie spodobało, że rozgoszczę się na dłużej ;-)
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest cudowna, delikatna, romantyczna, z klasą .. po prostu dzieło!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest zachwycająca i te falbanki, ach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Motywy świąteczne u Ciebie cudowne. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz