Fresh

Jeszcze jedno urodzinowe wyzwanie na blogu Rapakivi. Do zliftowania kartka Noomiy. Jak ją zobaczyłam, to nie mogłam się oprzeć :))

Zrobiłam wersję fresh :) W zieleniach. Na przekór syfowi listopada. Papier Rapakivi i Prima. Do tego ręcznie robione hortensje i kilka filcowych różyczek.





A tak wygląda piękny świąteczny oryginał.


Pozdrawiam serdecznie w ten wyjątkowo paskudny dzień. I zabieram się do sprzątania tego


Dziękuję za odwiedziny i zostawione komentarze :**


Kartka wygrała wyzwanie na blogu Rapakivi. Dziękuję! :))

Komentarze

  1. Jeny!!! Ale mnie zaszczyt kopnął! :)
    Juhuuuu! Cudna i napatrzyć się nie mogę! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. w porownaniu do mnie to masz czysciutko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :) bałaganik też ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka naprawdę Fresh, podobnie jak miejsce pracy: świeżo po pracy ;) Normalne, Kwiatki robisz cudne Może niedługo popada śnieg i będzie ładniej na świecie???

    OdpowiedzUsuń
  5. no freszz kochana świeży powiew cudo - aż wiosnę czuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Kolory bardzo mi się podobają :) A bałagan mam podobny jak kończę robić kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eeee, bałagan nie taki duży ;-P
    Za to kartka śliczna, taka wiosenna! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja nie umiem sprzątać.... wrrr
    a karteczki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że kwiatki filcowe się nie zmarnowały ;)
    Śliczna kartka :)
    Bałagan na biurku znajomo wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka cudna. O jakim bałaganie mówisz - chyba nie to co jest na zdjęciu? Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klaudia, genialna karteczka! I ta kolorystyka! Kropka nad i sa oczywiscie filcowe kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki a dodatkowo bardzo dziękuję Ci za ostatnie foto-pozwala mi wierzyć,że ze mną wszystko ok : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka, taka świeża :) Kojarzy mi się bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka , myślałam że tylko u mnie jest bałagan gdy robię kartki :) ha ha :) powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna kartka, w moim ulubionym kolorze :) ja mój bałagan biurkowy ignoruję, sprzątam tylko jak już nie mogę nożyczek znaleźć albo jak goście mają wpaść :P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też zapachniało wiosną, ślicznie Ci wyszła karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest cudnie radosna i wiosenna - idealna na jesień! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Totalnie niezwykła i urodziwa kartka. Cudo!! Dziękujemy za udział w zabawie urodzinowej na blogu Rapakivi :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja mogłam tak zgrzeszyć i nie zostawić tu słowa po publikacji posta? To jakieś omamienie jesienne musiało być ;) Cudna, wiosenna kartka :) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kartka! Również ogromnie gratuluję, połączenie zielonego jest niesamowite, ożywcze i cudnie się ogląda! Gratuluję Ci! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz