Różne diabelskie

Mam tu kilka zaległych prac do pokazania :) Wszystkie z Diabelskiego Młyna.

Zacznę od kartki zrobionej według dyktanda Novinki. Wyszła mi taka landryneczka ;)
Wykorzystałam papiery z Galerii Papieru.

Rzutem na taśmę w ostatniej chwili zgłaszam landrynkę na wyzwanie CCH #130 Handmade flowers na blogu The Crazy Challenge blog :)



Do kompletu skleiłam jeszcze takie maleńkie pudełeczko:


Następna rzecz, to ostatnie wyzwanie w Diabelskim Młynie - lift scrapa Danieli.

Strasznie się namęczyłam, bo nie umiem i nie lubię robić LO. Wyszło mi takie coś:


Zadowolona jestem słabo. Zapraszam do udziału w wyzwaniu, Wam na pewno pójdzie lepiej :D

Ostatnia rzecz, to okropna grobowa kartka, której w ogóle nie pokażę he he :D Miałam wrzucić i się rozmyśliłam. Niech straszy tylko na Diabelskim - tam pasuje :))

Życzę wszystkim dobrej nocy i udanej reszty weekendu. U nas za oknem syf listopada, do tego jakaś beznadziejna zmiana czasu. Nic, tylko w depresję popaść.

Dziękuję, że tu zaglądacie :**



Ta kartka została wyróżniona na blogu the Crazy Challenge. Dziękuję! :)




Komentarze

  1. Beautiful set! Your every card seems to be more beautiful then previous. Every time I am surprised that this is possible)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Женечка, thank you! :)) You always gives me so nice comments!

      Usuń
  2. Hshs przeczytałam temat posta jako RÓŻE diabelskie i myślałam, że będzie tutek na jakieś potwornie trudne do wykonania kwiatki :)))) Piękna kartka, cudne pudełeczko, a scrap fajny, taki inny, wesoły bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być oczywiście haha na początku, a nie jakieś hshs ;)

      Usuń
    2. :))) Młoda, to tylko te moje pieczarki, tylko różowe :P Nic, tylko jakieś diabelskie kwiatki muszę wymyśleć :D Ale na razie nie mam pomysłu ;)

      Usuń
  3. Kartka piękna :) ta różowa
    jak mi brakuje dziurkaczy żeby samej porobić kwiatki ...no i odpowiedni papier ...
    a takie ręcznie robione zawsze podziwiam

    pudełeczko też super

    scrap - super - kolorowy bardzo dziecięcy :) Klaudia on jest digi czy zwykły - jest tak realistyczny że nie potrafię odgadnąć


    a co do kartki z Młyna;) tej ciemnej i mrocznej to ma swój klimat i jest fajna
    nie wszystkie muszą być landrynkowe i ciepłe :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Teo, za komentarz :) Kwiatki ręczne, to w sumie i nożyczkami można, tylko się więcej narobić trzeba. Papier to też może być karton, tylko trzeba takie wycięte kwiatki zwilżyć, zgnieść, delikatnie rozwinąć i podsuszyć, żeby papier zmiękł :) I potem formować.

      Usuń
    2. A scrap jest normalny, papierowy. Tylko płaski taki :)

      Usuń
  4. Ależ wiosną tchnęło, zapachniało i słoneczko zaświeciło!!! cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam! co ty gadasz GROBOWA!!! ja tam wlałam i tak na mnie podziałało, że zamiast kokardki dwie kości zobaczyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hyhy :D no nie pomyślałam, żeby kości wsadzić :D jeszcze wianek z czaszek i żeber. Chyba weny nie miałam ;))

      Usuń
  6. Oooo, ten scrap jest super! Taki prawdziwie dzieciakowy, słodki, wesoły :) I ma jeszcze jedną poważną zaletę - jest inny od innych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje kartki to prawdziwy majstersztyk. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Ciebie kiedy nie zajrzeć jest po prostu rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prace :) Zresztą Ty to wiesz bo stale to słyszysz ode mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Landryneczka jest prześliczna :).. bardzo mi się podoba :). LO również wyszło fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka landryneczka i pudełeczko są śliczne. LO bardzo ładny. 'Straszna' kartka jest strasznie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uhuh wzdycham do Twoich prac :) tę karteczke chętnie bym zmacała na żywo! scrap świetny Ci wyszedł! a kartka wcale nie jest grobowa kurczaki pieczone!

    OdpowiedzUsuń
  13. co Ty chcesz od tego scrapa ?super ,,kolorowy i dzieciecy :D a karteczka miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka śliczna - dała nam trochę wiosny tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały landrynkowy komplecik:) LO-bajecznie kolorowy i dziecięcy!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. ale słodki komplecik. I taki optymistyczny zwłaszcza jak widzę śnieg za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności, zwłaszcza karteczka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Landrynkowa kartka słodziutka :) A co do "grobowej", to trzeba pamietać, że "po nocy przychodzi dzień,
    a po burzy spokój"; kwiatuszki na niej są jak te promyki słońca zza chmur:) Mnie się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności! Takie optymistyczne i kolorowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. These flowers are so beautiful, love your card!Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    OdpowiedzUsuń
  21. komplet rewelacyjny, scrap fantastyczny i MEGA optymistyczny

    OdpowiedzUsuń
  22. Prace bardzo radosne, energetyczne i nic tylko na nie patrzeć, bo za oknem ponuro. Jak dla mnie rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pyszny landrynkowy komplecik :D
    A LO podoba mi się niesamowicie, jest takie radosne

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny komplecik słodziakowy... a scrap super ja ich nie cierpię i nie robię po co mam się maltretować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny landrynkowy komplecik-lubię takie słodziaki.A przy LO wcale nie widać Twojego "męczeństwa",jest super !

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace!!! Kartka i pudełko mają przepiękny kolor, pełne dopracowanych szczególików, a LO jest bardzo radosne i optymistyczne - śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne prace! Scrap mnie zachwycił- bardzo pomysłowy;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten słodko landrynkowy komplecik jest śliczniutki, a LO też fajniusie i dlaczego tak narzekasz :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Landrynkowa kartka cudowna, szczególnie w porze jesiennej. LO - piękne kolory i dodatki, dobrane do zdjęcia. Mimo, że nie znam się jak powinno wyglądać - dla mnie super. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  30. Komplet przeuroczy - nad pudełeczkiem to już w ogóle się rozpływam :) a scrap bardzo radosny i energetyczny -podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz