Bez bieli

Na blogu Smile and Scrap rozpoczęła się nowa seria wyzwań zatytułowana "Scrap Dieta". W każdej kolejnej części będziemy tworzyć prace bez użycia konkretnej rzeczy. Na początek bez bieli. Czyli w pracy nie może pojawić się ani odrobina białego koloru :)

Bez bieli - to dla mnie prawdziwa dieta! Większym wyzwaniem będzie chyba tylko ... ale to zobaczycie wkrótce ;)

Wykonałam kartkę świąteczną, tym razem nie pastelową, której głównym motywem jest wianek z poinsecji wyciętych z papieru Lemonade.


Kartkę musiałam robić dwukrotnie. Bo za pierwszym razem, gdy była już praktycznie gotowa, radośnie nakleiłam zieloną tasiemkę w białe kropki :D No to mam teraz dwie ;)

Zapraszam serdecznie do udziału w wyzwaniu!


Pozdrawiam ciepło i oczywiście serdecznie dziękuję, że do mnie zaglądacie i pozostawiacie dobre słowo :**

Komentarze

  1. Cudna, prawdziwie świąteczna kartka! Szkoda tylko, że jeszcze jest piękna złota polska jesień, a na blogach już świątecznie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i znowu piękny wianuszek z kwiatów :) kartka wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wybrnęłaś z tego wyzwania, a wianek jest imponujący.
    Karteczka - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zabawny temat wyzwania, chociaż też wymagający. Ty wybrnęłaś z niego świetnie, kartka podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten wieniec- widać bez bieli można : )

    OdpowiedzUsuń
  7. wianek imponujący... super karteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna :) Ale tam są fajne wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, jaki super wianek! Nie wpadłabym, że można go zrobić w ten sposób. A kartka bez bieli to rzeczywiście wyzwanie ;)
    Twoja jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. ..dieta CI przysłuzyła kochana :D ja bym nie umiała heheh :*

    OdpowiedzUsuń
  11. radośnie nakleiłam... hahah
    piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dałaś radę bez tej bieli...mi przydałaby się dieta bez różowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam!!! Cudna kartka:) Nie wiem czy odważyłabym się na tak ścisłą dietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpierw zobaczyłam kartkę - piękna, później przeczytałam treść i pomyślałam że nie jest to prosta sprawa, ale namawiałaś, namawiałaś i namówiłaś - też spróbuję swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna :) Bardzo pomysłowy wianuszek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowy ten wieniec
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. karteczka jest przesliczna kwiaty pieknie ulozone

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz