Tryptyk

Skusiłam się na tryptyk proponowany w wyzwaniu na blogu scrapki-wyzwaniowo.

Wizji konkretnej nie miałam - powstawała w trakcie. Tylko kształt miałam obmyślony zawczasu. Po 2 dniach pracy (w przerwach w zajmowaniu się młodymi, rzecz jasna) przedstawiam moje "dzieło". Z tyłu dorobiłam w ostatniej chwili kieszonkę na tag, na którym można napisać parę dobrych słów i wręczyć komuś tryptyk w prezencie.

Zegar i Wenus, to stemple z Montażowni.

Digi stempelek "spełnienia marzeń" autorstwa Mollik można kupić w sklepie digi-scrap.pl. Polecam :)




I z tyłu:


Pozdrawiam słonecznie i serdecznie :)

Komentarze

  1. Świetny i piękne kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny tryptyk! Piękne kolory i ciekawy kształt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, kolory i kształt, dodatki i kieszonka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszło...bardzo pomysłowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. urokliwy! w niesamowitym klimacie! i do tego bardzo pomysłowe boczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięna karteczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne kształty i świetnie dobrane kolory, podoba mi się=) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo!!! Dawno mnie tak nic nie urzekło...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ klimatyczna praca! Piękne kolory, pomysłowy kształt bocznych części. Świetna praca.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi sę to połączenie kolorów, wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz