Pozdrowienia z Tatr

Dzisiejsza kartka powstała przede wszystkim na 9 wyzwanie w Scrap Pasji, którego tematem jest pocztówka z wakacji.
Postanowiłam przesłać pozdrowienia z Tatr. Fotografię wykonaną kilka lat temu w Tatrach Słowackich przerobiłam do sepii i troszkę podrasowałam, a następnie wydrukowałam i postarzyłam przy pomocy tuszu, tuszu distress oraz papieru ściernego.
Chciałam, żeby kartka była przestrzenna i miała coś w rodzaju ramki łączącej 2 plany. Mam nadzieję że mi to wyszło.
Kartka przedstawia się następująco:






A tak wygląda fotografia, która jest w tle kartki (już po przerobieniu na sepię).




Do stworzenia pracy użyłam m.in. następujących produktów:
Papier Nadziewana czekolada 2
Papier Nadziewana czekolada 4
Zestaw papierów "Nostalgia"
Tusz Distress Old paper
Tusz pigmentowy czekoladowy

Powiem Wam, że ta kartka wygląda znacznie ładniej w rzeczywistości, niż na zdjęciu.
Np. koronka nie jest czarna, tylko ciemnobrązowa.
Nie jest łatwo zrobić dobre zdjęcie kartce :(
Pozdrawiam Was bardzo upalnie :)

Kartka ta została wyróżniona w wakacyjnym wyzwaniu ScrapPasji :) Dziękuję!

Komentarze

  1. Bardzo fajna karteczka - z duszą :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Bardzo pomysłowa! Uwielbiam Tatry!
    A na temat robienia zdjęć kartkom - też mam problem!:-/
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita - i do tego zdjęcie Tatr - ach:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz